اهمیت بنر | ||||||||||||||||||||||
|
بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید. دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید. لوگو و برند سازی بیشتر صاحبان کسب و کار برای دورزدن هزینه ها، سعی می کنند لوگو را خودشان طراحی کنند یا از چاپخانه محلی درخواست می کنند که عکسی را برای این کار ارائه دهند. درست است که با این کار در هزینه صرفه جویی شده و ارزان تمام می شود. ولی کار نهایی خانگی و غیر حرفه ای می شود. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت معرف شما و شرکت شماست. لوگویی که با اصول حرفه ای طراحی شده ارزش سرمایه گذاری دارد. اگر منابع مالی خوبی دارید استخدام یک نفر گرافیست و مشاور برندسازی تصمیم درستی برای داشتن یک لوگوی عالی است. تنها مشکل در این مورد هزینه است که ممکن است بین 500 هزار تومان تا چند میلیون هزینه داشته باشد. در شروع یک کسب و کار خرج هزینه زیاد برای لوگو ممکن است انتخاب درستی نباشد، خصوصا اگر کاهش هزینه ها ضروری باشد. یک انتخاب دوم برای صاحبان کسب و کار، برون سپاری کار طراحی لوگو به شرکت های طراحی و چاپ دیجیتال کارت ویزیت است. در این شیوه آن ها با هزینه کمتر پروژه ی خود را به صورت اصولی انجام می دهند. وقتی که کار طراحی لوگو شما به پایان رسید، نشان بازرگانی خود را به ثبت برسانید تا دیگران نتوانند از آن استفاده یا الگو برداری کنند. وب سایت و ایمیل شرکت اگر تا به امروز این کار را انجام نداده اید، سعی کنید در اسرع وقت اقدام کنید. دامینی را برای شرکت خود خریداری کنید تا بتوانید آن را روی کارت ویزیت خود به نمایش بگذارید. شما چه یک کسب وکار اینترنتی باشید چه غیر اینترنتی باید برای وب سایت سرمایه گذاری کنید. قرار نیست که قبل از چاپ کارت ویزیت وب سایت شما تکمیل و راه اندازی شده باشد. فقط سعی کنید یک دامین مناسب خریداری کرده و یک صفحه «به زودی راه اندازی می شود ...» را به نمایش بگذارید. وقتی که دامین سایت را داشتید می توانید از آن ایمیل بسازید و ایمیل های شرکتی را ارسال و دریافت کنید. در ادامه اگر فرصت داشتید می توانید وب سایت خود را طراحی کرده و برای استراتژی های آن برنامه ریزی کنید. برخی از مردم از خدمات سایت و ایمیل رایگان مثل هات میل و یاهو میل استفاده می کنند، این کار با حرفه ای گرایی منافات دارد. دامین یا اسم درست به سبک مقابل است: name@yourcompany.com شماره تلفن و فکس درباره شماره های تلفن و فکس هم باید فکر کنید که کدام شماره ها را روی کارت ویزیت چاپ کنید. بستگی به کسب و کاری که دارید شماره تلفن ها می تواند کارایی متفاوتی داشته باشد. بیشتر استارت آپ ها برای کاهش در هزینه ها سعی می کنند شماره تلفن همراه و شماره تلفن خانگی خود را در کارت ویزیت ها چاپ کنند، ولی این شیوه هم شما را غیر حرفه ای نشان می دهد. آدرس کسب و کار و آدرس پستی برای کسب وکار هایی که در منزل مدیریت می شوند ارائه آدرس منزل و کد پستی آن فکر بدی نیست. ولی وقتی کسب و کار رشد کرد باید به فکر آدرس دیگری باشید. گزینه دیگر برای داشتن آدرس همکاری با شتاب دهنده ها است که آدرس و امکانات یک دفتر را به شما ارائه می کنند. در چاپ کارت ویزیت، آدرس اطلاعات مهمی است که معمولا درج آن باعث اعتبار کسب و کار است. خدمات چاپ کارت ویزیت برای چاپ کارت ویزیت شیوه های مختلفی وجود دارد. اما قبل از چاپ حتما یک بار طراحی، قالب و رنگ های آن را بررسی کنید. اگر در چاپ خانه ها دقت کنید برخی از شرکت ها حتی به طراحی قالب هم هزینه کرده اند، در حالی که برخی ها از قالب های پیش فرض و رایج استفاده کرده اند، تفاوت این دو اقدام مثل تفاوت شب و روز است. اگر درباره طراحی کارت ویزیت جدی هستید حتما آن را به یک طراح حرفه ای واگذار کنید. از شخصی که لوگوی شما را طراحی کرده است می توانید کمک بگیرید. وقتی کارت ویزیت آماده چاپ شد چندین گزینه پیش رو دارید. اگر به خدمات و گفتمان رو در رو یا دسترسی حضوری نیاز دارید، چاپخانه محلی شما یک گزینه است. چاپ کارت ویزیت به صورت آنلاین هم این روزها رونق گرفته است، که با مقایسه چند فروشگاه می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بسته خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. کمک گرفتن از طراح کارت ویزیت هم فکر خوبی است چرا که او ممکن است با چاپ خانه های مختلفی ارتباط داشته باشد. همانطور که مطالعه کردید، در چاپ یک کارت ویزیت عوامل زیادی دخیل هستند. که ما در این مقاله فقط به بخشی از آن اشاره کردیم. گفتنی است در شرکت های حرفه ای چاپ مثل خانه طراحان سام، علاوه بر طراحی، نوع کاغذ، جوهر و روش چاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ما استفاده کنید. منبع : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت 16:10 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام, مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است. پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد. مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. اهمیت کارت ویزیت ها چیست؟ ابتدا بیایید هدف چاپ کارت ویزیت را روشن کنیم. برای اینکه دلیل استفاده مردم از کارت ویزیت را بدانید، باید بدانید که کارت ویزیت چیست؟ دیکشنری آمریکایی « Merriam-Webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر. علاوه بر اینکه چاپ دیجیتال کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را نشان دهد. 7 دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد. 1- نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران برای مثال در آمریکا یک گزارش نشان می دهد که در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ایران به نظرتون چقدر است!؟ در حالی که این یک درصد بالایی است ولی همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد. این برای شما چه معنی می دهد؟ با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند. 2- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند. ● شما چه کسی هستی؟ برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند. نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند. 3- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست. وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد. دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند. دقت کنید! شما نباید هیچ کارتی را بیرون بیندازید. شما کارت ویزیتی را می خواهید که احساسات را برانگیزد. عوامل زیر ویژگی هایی هستند که با احساسات برند شما در ارتباط هستند. ● خلاقیت و خاص بودن ما در روز های آینده ویژگی یک کارت ویزیت با طراحی استاندارد را بررسی می کنیم. 4- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد. برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند. تحقیق اخیر فوربس (Forbes) نشان داد که 85 درصد از مخاطب هایش برای برقراری رابطه های ماندگار و نتیجه بخش ترجیح می دهند رو در رو صحبت کنند. این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمند هستند. همچنین برای داشتن گفتگو های عالی با افرادی که علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است. وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت های آن راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد. هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود: ● معرفی بیشتر و همکاری بیشتر 5- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید. دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند. همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند. 6- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند. با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند. 7- چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند. جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود. این به دو دلیل خوب است: میزان آگاهی مردم از کسب و کار شما را بیشتر می کند، همچنین احتمال اینکه مشتری ها برای استفاده از خدمات و کالای شما برگردند را افزایش می دهد. با وجود شبکه سازی آنلاین و فرصت های خوب معرفی به همت پیشرفت قرن دیجیتالی؛ چاپ کارت ویزیت فوری هنوز هم در رشد کسب و کارها مرتبط شناخته می شوند. آیا می دانید این یعنی چه ؟ کارت ویزیت برای تمام کسب و کارها ضروری هستند. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند. اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد. منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت 19:58 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام,چاپ کارت ویزیت,چاپ دیجیتال کارت ویزیت, کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود . نکات مورد نظر در استفاده از کارت ویزیت
منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 19:18 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپخانه,
برای طراحی کارت ویزیت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و میخواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمیدانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید! با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید: 1- رنگ و سایز کارت ویزیتهر فایلی که چاپ میشود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتیمتر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی نیست. بهتر است با چاپخانهای که کار میکنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع میدهند. چنانچه طراحی کارت ویزیت را با فتوشاپ انجام میدهید. سایز 1039 در 697 پیکسل برای صفحه طراحی انتخاب کنید. قطعا این سایز استاندارد است و بر کیفیت کار نهایی تاثیرگذار خواهد بود. با این سایز، حتی حجم فایل نهایی شما خیلی سنگین نیز نمیشود. فراموش نکنید که میزان کیفیت فایل قابل ذخیره را نیز چک کنید. معمولا در فایلهای چاپی، میزان کیفیت را به 300 dpi تغییر میدهد. طراحان غیر حرفهای معمولا بین دو حالت «CMYK» و «RGB» تفاوتی را قائل نیستند. اما اگر دوست دارید یک طراح حرفهای کارت ویزیت باشید و کار نهایی شما حرفهای باشد، این دو حالت را بهتر بشناسید. نکته اینجاست که در طراحی فایل کارت ویزیت، باید از CMYK استفاده کنید، چون رنگ سفیدی که ما در طرح نیاز داریم را به کمک سفیدی کاغذ بدست میآوریم. در صورتی که در حالت RGB، رنگ سفید از ترکیب سه رنگ (سبز-آبی-قرمز) بدست میآید. از این رو، وقتی از حالت RGB استفاده کنیم، رنگ چاپ شده، چیزی نخواهد بود که شما انتظار داشتید!
2- تعیین محل برشممکن است بارها کارت ویزیت هایی را دیده باشید که نوشتهها دقیقا نزدیک محل برش هستند. این نشان دهنده بیسلیقه بودن طراح نیست. بلکه طراح یک نکته ساده را ندانسته است. اگر طراح هستید، یادتان باشد که شما کارت ویزیت را برای چاپ شدن طراحی میکنید، نه برای نمایش در کامپیوتر! پس بهتر است، زبان چاپخانه را بشناسیم. برای اینکه مطمئن شوید، طرح شما همانطوری چاپ میشود که انتظار دارید، 3 میلیمتر از محیط طرح را مثل رنگ زمینه خالی بگذارید. با رولرهای (Rulers) فتوشاپ این کار را میتوانید عملیاتی کنید. در این صورت خیال شما راحت است که میزان خطای دستگاه چاپ به طرح شما آسیبی نمیزند. 3- استفاده نکردن از حاشیهچیزی که یک کارت ویزیت نیاز ندارد، حاشیه است. لطفا در طراحی کارت ویزیت از حاشیه استفاده نکنید. در بسیاری از چاپخانهها و خصوصا دستگاههای چاپ در ایران، میزان خطا در برش محیط اطراف طرح، زیاد است. اگر حاشیهای در کار نباشد، خطای برش هرچقدر بیشتر باشد؛ طرح زیبا و با سلیقه به نظر میرسد. اما وجود یک حاشیه همه کار را خراب میکند. 4- استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیتانتخاب رنگ مورد استفاده در طراحی کارت ویزیت، نیاز به سلیقه طراح دارد. ولی در این مورد هم اصول طراحی کارت ویزیت را نباید به حاشیه راند. اولین اصل، استفاده از رنگهای موجود در لوگو است. رنگهای محدودی انتخاب کنید که متناسب با برند بوک شرکت یا کسب و کار مشتری باشد. اصل دو، به روانشناسی رنگها توجه کنید. رنگی انتخاب کنید که با حرف یا محتوایی که میزنید سنخیت داشته باشد. اصل سوم، تلاش کنید تناسب رنگ در طرح شما، متناسب با ذوق و انتظار خواننده باشد. برای مثال، هرگز رنگ صورتی با رنگ قرمز همنشینی ندارند! 5- متن شما باید خوانا باشدخیلی از کارت ویزیتها در ماموریتی که دارند شکست میخورند. کارت ویزیت حامل پیام مهمی است. در این تکه کاغذ کوچک آدرس و اطلاعات تماس نوشته میشود. خیلی از مشتریها، جوان نیستند. عینکی بودن و پیرچشمی نیز مشکل را دوچندان میکند. به همین سبب در خواندن اطلاعات ریز مشکل دارند. از این رو پیشنهاد میشود، شماره تلفن، آدرس ایمیل و اطلاعات تماس را به فونت خوانا و درشتی بنویسند. از دیگر عوامل بالقوه در ناخوانایی کارت ویزیت، استفاده از سایه، نیم سایه در نوشتهها هستند. که در بسیاری از موارد، بی کیفیت بودن دستگاه چاپ باعث میشود کار نهایی رضایتبخش نباشد. از این رو پیشنهاد میشود، از ترکیب رنگها برای برجسته کردن و چشمگیر بودن نوشتهها استفاده کنید. 6- محتوای یک کارت ویزیتآیا میدانید در یک کارت ویزیت چه اطلاعاتی باید نوشته شود؟ نام برند: نام فرد یا کسب و کاری که دوست دارید، مردم به آن نام شما را بشناسند. تخصص: حوزه کاری و یا تخصص خود را ذکر کنید. سعی کنید از یک کپی رایتر کمک بگیرید، تا برای شما یک اسلوگان یا جملهای کوتاه خلق کند. اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترینها هستند. دیگر اطلاعات: در کارت ویزیت میتوانید کارهای خلاقانهای انجام دهید. مثلا استفاده از QR کدها یکی از این کارهاست. اسکن کدهای QR کاربر را فورا به لینکی که مد نظر شماست، وصل میکند. 7- ذخیره فایل طراحی کارت ویزیتهمان طور که در ابتدا گفتیم، وظیفه یک طراح با تحویل فایل طرح تمام نمیشود. تا زمانی که چاپخانه از فایل دریافتی راضی نباشد، نتیجه کار نیز رضایت بخش نمیشود. چاپخانهها درخواستهای متفاوتی دارند، بعضیها فرمت PSD درخواست میکنند. برخی از آنها با فرمت JPG (JPEG) یا حتی PNG نیز کار میکنند. اما فرمت استانداردی که باید به چاپخانه تحویل دهیم کدام است؟ بهترین کیفیت همیشه فایل با فرمت Tiff است، بنابراین آن را با همین فرمت به چاپخانه تحویل دهید. چون این فرمت، با زبان دستگاه چاپ همخوانی دارد. بنابراین بیکیفیتیهای احتمالی در نسخههای JPG (JPEG) ,PNG وجود نخواهد داشت. اما اگر فکر میکنید که چاپخانه نسبت به طرح شما وفادار میماند و تغییراتی در آن ایجاد نمیکند، بهتر است فایل PSD را نیز به آنها تحویل دهید. منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت 11:51 برچسب ها : کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت,کارت ویزیت گلاسه,کارت ویزیت لمینت,کارت ویزیت کتان,
کارت ویزیت کارتی است از جنس گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاههای کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان میدهد. کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس میباشد. با داشتن یک کارت ویزیت میتوان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکههای اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خود) ارائه داد و ماندگاری کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیشتر کرد; همچنین با شرکتهای مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم تبلیغ کنیم. چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت میگیرد. در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشهای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاههای برش لیزری صورت میگیرد. اگر یک لایه محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم میشود و بدین ترتیب عمر کارت ویزیت افزایش مییابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن کارت ویزیت میگردد. کارت ویزیت با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت لمینتی نرم تر بوده و به راحتی تا میشود. کارت ویزیت گلاسهکارت ویزیت گلاسه از جنس کاغذهای گلاسه در انواع، ابعاد و گرماژ و روکشهای مختلف است. چاپ کارت ویزیت گلاسه ویژگیهای خاصی اعم از جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و ... اگر یک روکش محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت گلاسه کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و اثر چاپی در برابر خط و خش، نور، گرما، رطوبت و تماس مستقیم دست با رنگهای چاپ شده و ... مقاوم میشود و بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری کارت ویزیت گلاسه افزایش می یابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن و شکستگی کارت ویزیت گلاسه در برابر خم شدن، میگردد. کارت ویزیت گلاسه با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت گلاسه لمینتی انعطاف پذیر و نرم تر بوده و به راحتی خم شده و شکسته نمیشود. کارت ویزیت کتان
کاغذ کتان به نوعی از کاغذ بافت دار با ماهیت شیاری گفته میشود به دلیل اینکه بافت آن در داخل خود کاغذ قرار دارد از هر دو طرف بافت آن قابل مشاهده است، چاپ روی آن بسیار زیبا بوده و جلوه خاصی دارد. چاپ کارت ویزیت کتان که حاوی اطلاعات مختلف اعم از نام افراد، نام شرکت، شماره تلفن و فکس، ایمیل، وبسایت و ... میباشد، نشاندهنده سلیقهها، گرایشها، نظرات و دیدگاههای کاری یک شخص یا یک سازمان است. از آنجایی که کارت ویزیت سبک و قابل حمل است و به راحتی در کیف یا جیب قرار میگیرد با چاپ کارت ویزیت کتان میتوان اطلاعات خود را مانند نام، تخصص کاری، شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به مردم و مشتریان خاص خود ارائه دهیم و کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان ماندگارتر کرده و همچنین با شرکتها و افراد متفاوت ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم تبلیغ کنیم. همچنین با چاپ کارت ویزیت کتان دورو میتوان اطلاعات مورد نظر را به زبان کشورهای دیگر ترجمه و در پشت کارت ویزیت چاپ کرد. کارت ویزیت سلفونکارت ویزیت ابزار برقراری ارتباط با افراد، شرکتها و نهادهای مختلف جهت تبلیغ محصولات و خدمات به صورت غیر مستقیم برای ماندگارتر کردن کسب و کار در ذهن مخاطبان است. زمانی که لایهای به نام سلفون بر روی کارت ویزیت از جنس گلاسه کشیده شود، مقاومت کارت ویزیت در برابر رطوبت، حرارت، نور، خط و خش و ... بالا رفته و همچنین اثر چاپی دارای کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت بیشتری میگردد. وجود سلفون روی کارت ویزیت باعث حفاظت رنگهای چاپی در برابر تماس مستقیم دست میگردد بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری رنگ چاپی در کارت ویزیت سلفون افزایش می یابد. چاپ کارت ویزیت سلفون در سه نوع مات و براق و مخملی مات و در ابعاد و گرماژ مختلف انجام میگیرد. کارت ویزیت سلفون علاوه بر داشتن ظاهری رسمی و جلوهای زیبا و جذاب، دارای دوام و ماندگاری زیاد، وضوح و شفافیت رنگی بالا، هزینه کم، انعطاف پذیری زیاد و ... است. از آنجایی که کارت ویزیت سلفون با لایه سلفونی بسیار انعطاف پذیر و نرم است، به راحتی خم شده و شکسته نمیشود به همین دلیل چاپ این کارت ویزیت مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. کارت ویزیت لمینتکارت ویزیت لمینت از جنس کاغذ گلاسه در ابعاد، گرماژ مختلف به صورت کارت ویزیت لمینت مات و براق چاپ میگردد. چاپ کارت ویزیت لمینت جلوه و ظاهری خاص، براق و مات، دوام و ماندگاری و مقاومت زیاد و وضوح رنگی بالایی دارد. با روکش کردن کارت ویزیت توسط لمینت کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و همچنین مقاومت و طول عمرکارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما، رطوبت و تماس مستقیم دست افزایش مییابد. استفاده از لمینت موجب استحکام بسیار زیاد کارت ویزیت شده و باعث میشود کارت ویزیت به آسانی خم و یا پاره نشود. کارت ویزیت با روکش مخملیچاپ کارت ویزیت مخملی جنسی از گلاسه در گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل میکند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند. پس از انجام عملیات چاپ روکشی از سلفون مات مخملی روی کارت ویزیت کشیده میشود. مخمل جلوه خاص و چشم نوازی برای کارت ویزیت دارد علاوه بر آن چاپ کارت هایی با این بافت و این نوع روکش باعث افزایش ماندگاری، دوام و طول عمر کارت ویزیت در برابر عواملی مانند رطوبت، گرما، خش و شکستگی و ... می گردد.
نوشته شده در شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت 19:49 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت,انواع کارت ویزیت,کارت ویزیت گلاسه,کارت ویزیت کتان,کارت ویزیت لمینت,
آخرين مطالب ارسالي » تعریف تابلو فلکسی فیس (دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۶) » معرفی خدمات انواع برش لیزر (چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۳) » اصول طراحی بنر برای چاپ چیست؟ (سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۷) » چند نوع کارت ویزیت داریم؟ (شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۹) » اصول طراحی و چاپ کارت ویزیت چیست؟ (چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱) » انواع لایت باکس ها در دنیای تبلیغات (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴) » چاپ دیجیتال چیست؟ (شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۷) » کارت ویزیت چیست؟ (چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۸) » هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟ (یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۸) » ایده های برتر چاپ دیجیتال برای موفقیت در کسب و کارها (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۶) » مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟ (دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۸) » بروشور چیست ؟ (سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳) » نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۳) » نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید (دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰) » گزینه هایی که باید در چاپ کاتالوگ به آن دقت کرد (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲) » 5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳) » روش هاي چاپ ديجيتال چيست؟ (شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳) » روش دیجیتال چاپ بنر (سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۹) صفحه قبل 1 صفحه بعد |
| ||||||||||||||||||||
تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به گروه مدیریت و پشتیبانی آن می باشد. قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز نیلی بلاگ |