اهمیت بنر | ||||||||||||||||||||||||||
|
ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد. نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری نیز اشاره خواهیم کرد.
نوشته شده در سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت 17:9 برچسب ها : چاپ بنر,چاپ بنر فوری,چاپ بنر ارزان,چاپ دیجیتال بنر,چاپ بنر سام,قیمت چاپ بنر, چاپ ديجيتال به سرعت بسيار زيادي نقش بازيگر اصلي را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده اي هم در خانه ها با چاپگر هاي خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد. شركت هاي بزرگي مثل Epso و Canon دستگاه هايي را هم براي استفاده در خانه و مراكز چاپ ديجيتال توليد مي كنند. تكنولوژي چاپ تا حد زيادي در هر دو حالت يكسان است. به عبارتي ديگر شما مي توانيد تكنولوژي چاپ ديجيتال را با مقياس كوچكتري در خانه هاي خود استفاده كنيد. چاپ ديجيتال تهران به سبب سهولت، خدمات چاپ فوري و كيفيت بالا در بين مشتري ها جا باز كرده است. تكنولوژي هاي متنوعي براي چاپ ديجيتال وجود دارد كه هر كدام هدف و بودجه خاصي را مي طلبد. شما چه بخواهيد براي خود چاپگر خانگي بخريد يا از يك چاپخانه درخواست خدمات كنيد، دانستن نكات زير درباره روش هاي چاپ ديجيتال شما را ياري خواهد كرد. چاپگر جوهرافشان چاپگرهاي جوهرافشان مقرون به صرفه، چاپ در خانه را نسبت به ده هاي گذشته متحول كرده است. مردم مي توانند در خانه هاي خود با كيفيت بالايي روي بهترين كاغذها عكس هاي خود را چاپ كنند. تكنولوژي اين دستگاه ها خيلي ساده است؛ كاغذ وارد دستگاه مي شود و چاپگر مقدار بسيار كمي از جوهر را روي كاغذ مي پاشد. مثل روش چاپ افست، چاپگرهاي جوهرافشان هم از مجموعه رنگ هاي CMYK و گاها رنگ هاي بيشتر استفاده مي كند. عكس چاپ شده را گيكله مي نامند كه از واژه فرانسوي «giclée» گرفته شده است. بيشتر مراكز تجاري قيمت چاپ ديجيتال از اين تكنولوژي جوهرافشان استفاده مي كنند. نتايج خيلي خوبي دارد و آزمايش خود را پس داده است و عكس ها را خيلي با كيفيت چاپ مي كند. مزايا : مقرون به صرفه و قابل تهيه براي خانه و مركز چاپ ديجيتال ، سهولت در چاپ و امكان چاپ فوري، قابليت چاپ انواع و اقسام رسانه ها معايب : سرمايه گذاري اصلي در خريد چاپگرهاي خانگي جوهرافشان است؛ ولي محدوديت هاي سايز وجود دارد. شما براي چاپ در سايز هاي بزرگتر بايد به مراكز تجاري چاپ مراجعه كنيد. چاپ حرارتي يا سابليميشن چاپگرهاي حرارتي براي انتقال رنگ روي كاغذ از عناصر حرارتي استفاده مي كنند. رنگ درون روبان سلفوني داخل چاپگر ذخيره مي شود. از سه پنل رنگي تشكيل مي شود. سه رنگ سايان، قرمز و زرد و يك محافظ دارد. زماني كه كاغذ وارد دستگاه مي شود رنگ حرارت داده مي شود و به گاز تبديل مي شود. به عبارتي ديگر تصعيد اتفاق مي افتد و زماني كه رنگ سرد مي شود با حالت سفتي روي كاغذ قرار مي گيرد. زماني كه كاغذ از سه پنل رنگ عبور كرد يك لايه ي محافظ ديگري روي آن قرار مي گيرد. مزايا : چاپ حرارتي يا سابليميشن نتيجه مشابهي مثل چاپ سنتي در تاريكخانه را دارد. برخي از چاپگرهاي سابليمشن قابل حمل هستند و توسط باتري ها شارژ مي شوند؛ بنابرين عكاس ها مي توانند همراه خود داشته باشند و عكس را در مكان و شرايط خود چاپ و به فروش برسانند. معايب : اندازه و سايز براي چاپ با توجه به اندازه روبان محدوديت دارد. اين بدان معني است كه اگر بخواهيد سايز هاي بزرگي را چاپ كنيد بايد به دنبال دستگاه هاي بزرگ چاپ سابليميشن باشيد. كيفيت چاپ رنگي بالاست ولي كيفيت چاپ سياه و سفيد ممكن است متفاوت باشد و اين هم شايد به خاطر نبود پنل رنگ سياه در بيشتر چاپگرهاي سابليميشن باشد. منبع : خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ساعت 13:43 برچسب ها : چاپ دیجیتال,قیمت چاپ دیجیتال,خانه طراحان سام, در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی، حوزه های اقتصادی را تحت تاثیر گذاشت. یکی از بخش های مهم که از این پیشرفت های خاص سود برد، صنعت چاپ بود. در نتیجه این تغییرات اساسی، کسب و کار چاپ در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرد و انتظار رشد این کسب و کار در سال های آتی به وجود آمد. با توجه به پیش بینی های اخیر اسمیت پیرا (Smith Pira)، تخمین زده می شود که قیمت چاپ دیجیتال تا سال 2024 حدود 225 درصد رشد کند. با توجه به رقابت زیاد در صنعت چاپ، خیلی ضروری است که صاحبان کسب و کار با هوشمندی تصمیم بگیرند. اگر دوست دارید یک کسب و کار چاپ دیجیتال راه اندازی کنید و در آینده موفق باشید باید از ایده های موفقیت آور هم باخبر باشید. خیلی از افراد به دنبال مراکزی هستند که برایشان طرح های مناسب محصولات و خدماتشان را ارائه دهد. صنعت چاپ خیلی گسترده است به طوری که اگر با ایده های خلاقانه تلفیق شود نتایج فوق العاده ای به بار خواهد آورد. ما در این مقاله به شما ایده ها و پتانسیل های چاپ دیجیتال را معرفی می کنیم. اگر یک استارت آپ باشید یا شرکتی که به خدمات چاپ دیجیتال نیاز دارد، این مقاله خیلی سودمند خواهد بود. ایده های خیلی زیادی وجود دارد، ولی ما در این مقاله فقط به ایده های موفق و اثبات شده می پردازیم. چاپ روی تیشرت امروزه مردم دوست دارند افکار و باورهای خود را با جملات، طرح ها و تصاویر روی تیشرت های خود به نمایش بگذارند. از این رو اشتیاق به چاپ روی تیشرت روز به روز در سراسر جهان افزایش پیدا می کند. این نوع انگیزه ایده های جدید می آورد. شرکت های چاپ دیجیتال می توانند با طراحی یک سایت داینامیک، خدمات چاپ روی تیشرت را به صورت آنلاین به علاقمندان ارائه دهند. نمونه های خارجی این کار بسیار زیاد است و در ایران نیز می توان با کیفیت بسیار عالی این نوع از خدمات چاپ را ارائه داد. چاپ روی لیوان اگر ایده های جالبی برای ساخت آیتم هایی مثل لیوان و فنجان دارید، چاپ روی لیوان بیزینس خیلی ایده عالی است. اگر امکانات چاپ روی لیوان را دارید به راحتی می توانید لوگو، طرح و تصویر را روی لیوان چاپ کنید. برای راه اندازی چنین کسب و کاری و ارائه خدمات از طریق اینترنت به لیوان های سفید، دستگاه های چاپ دیجیتال، امکانات برای ثبت سفارش به صورت آنلاین نیاز دارید. این امکانات با هزینه کمی قابل تهیه است. گفتنی است ارائه خدمات در قالب تجارت الکترونیک بدون گرفتاری و خیلی آسان انجام می گیرد. تجارت، چاپ کارت ویزیت شروع یک کسب و کار و ارائه خدمات چاپ کارت ویزیت یک کار سودآور دیگر است. کسب و کارها برای این که جزئیات خدمات و اطلاعات تماس خود را برای دیگران بیان کنند، به کارت ویزیت نیاز دارند. به همین سبب کسب و کارهای حرفه ای تمایل دارند کارت ویزیت های منحصر به فرد خود را داشته باشند. از این رو چاپ کارت ویزیت هم با سرعت در حال رشد است و نیاز به این خدمات بیش از پیش احساس می شود. با راه اندازی چنین کسب و کاری به راحتی می توان سود زیادی به دست آورد. چاپ کارت دعوت در عروسی ها و فستیوال ها، چاپ کارت دعوت سود زیادی دارد. مردم دوست دارند طرح کارت های آن ها منحصر به فرد باشد. پیام های دلخواه خود را روی طرح های مدرنی چاپ کنند. با به کار گذاشتن امکان طراحی و سفارش روی وب سایت نه تنها می توان هم سو با نیاز های مشتری ها عمل کرد، بلکه روند ارائه خدمات را هم می توان بهینه کرد. تابلو و چاپ بنر چاپ بنر یا یک طرح خوب برای فعال سازی کمپین های تبلیغاتی بسیار موثر است. بنر هایی که عکس ها و طرح های جذاب دارند، می توانند با یک نگاه توجه مشتری های بالقوه را جذب کنند. بنر ها را می توان در همه مکان ها با اهداف تبلیغاتی، آموزشی و راهنمایی استفاده کرد. شما هر روز شاید با دهها مورد از این نوع چاپ رو به رو شوید. طرح و کیفیت چاپ دو عنصر خیلی کلیدی در اثربخشی این نوع چاپ هستند. چاپ اتیکت و برچسب ها خیلی از کسب و کارها، شرکت ها و کارخانه ها به این نوع آیتم ها نیاز دارند. ارایه این خدمات برای بسیاری از استارت آپ ها می تواند بهروری خوبی داشته باشد. با این حال شما باید قبل از سرمایه گذاری پول های با ارزش خود، مزایا و معایب بالقوه این نوع چاپ را هم در نظر بگیرید. خرید و فروش، چاپ روی پاکت در حین خرید و فروش شاید متوجه شده اید که بسیاری از فروشنده های خوش نام، لوگو یا عکس برند خود را روی پاکت ها چاپ می کنند. یک منطقی پشت این قضیه است؛ فروشنده ها معتقدند که خریدار برند آن ها را به خاطر می سپارد و در خرید های بعدی هم به مغازه آن ها مراجعه می کند. از این رو چاپ روی پاکت را خیلی درخواست می کنند. داشتن چنین کسب و کاری می تواند به نیازهای مشتری ها پاسخ دهد و سود بسیار زیادی را هم برای شما به ارمغان می آورد. چاپ بروشور یا کاتالوگ یک بروشور با طرحی منطقی و زیبا، خیلی سریع می تواند جریان کار، چشم انداز، خدمات، کالاها و اهداف یک کسب و کار، سازمان یا موسسه را با زبانی روشن بیان کند. بدین سبب خیلی ها در سراسر جهان به چاپ بروشور تمایل دارند. راه اندازی کسب و کار چاپ چنین آیتم هایی سود زیادی را به همراه دارد. منبع: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام
نوشته شده در دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ساعت 16:46 برچسب ها : چاپ دیجیتال, مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است. پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد. مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. اهمیت کارت ویزیت ها چیست؟ ابتدا بیایید هدف چاپ کارت ویزیت را روشن کنیم. برای اینکه دلیل استفاده مردم از کارت ویزیت را بدانید، باید بدانید که کارت ویزیت چیست؟ دیکشنری آمریکایی « Merriam-Webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر. علاوه بر اینکه چاپ دیجیتال کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را نشان دهد. 7 دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد. 1- نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران برای مثال در آمریکا یک گزارش نشان می دهد که در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ایران به نظرتون چقدر است!؟ در حالی که این یک درصد بالایی است ولی همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد. این برای شما چه معنی می دهد؟ با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند. 2- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند. ● شما چه کسی هستی؟ برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند. نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند. 3- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست. وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد. دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند. دقت کنید! شما نباید هیچ کارتی را بیرون بیندازید. شما کارت ویزیتی را می خواهید که احساسات را برانگیزد. عوامل زیر ویژگی هایی هستند که با احساسات برند شما در ارتباط هستند. ● خلاقیت و خاص بودن ما در روز های آینده ویژگی یک کارت ویزیت با طراحی استاندارد را بررسی می کنیم. 4- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد. برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند. تحقیق اخیر فوربس (Forbes) نشان داد که 85 درصد از مخاطب هایش برای برقراری رابطه های ماندگار و نتیجه بخش ترجیح می دهند رو در رو صحبت کنند. این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمند هستند. همچنین برای داشتن گفتگو های عالی با افرادی که علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است. وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت های آن راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد. هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود: ● معرفی بیشتر و همکاری بیشتر 5- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید. دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند. همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند. 6- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند. با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند. 7- چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند. جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود. این به دو دلیل خوب است: میزان آگاهی مردم از کسب و کار شما را بیشتر می کند، همچنین احتمال اینکه مشتری ها برای استفاده از خدمات و کالای شما برگردند را افزایش می دهد. با وجود شبکه سازی آنلاین و فرصت های خوب معرفی به همت پیشرفت قرن دیجیتالی؛ چاپ کارت ویزیت فوری هنوز هم در رشد کسب و کارها مرتبط شناخته می شوند. آیا می دانید این یعنی چه ؟ کارت ویزیت برای تمام کسب و کارها ضروری هستند. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند. اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد. منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت 19:58 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام,چاپ کارت ویزیت,چاپ دیجیتال کارت ویزیت, کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود . نکات مورد نظر در استفاده از کارت ویزیت
منبع: چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام
نوشته شده در چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 19:18 برچسب ها : چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپخانه, از دیرباز تاکنون، سیستمهای چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ محسوب میشوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژیهای چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. مزایای چاپ دیجیتال اطلاعات مربوط به چاپ تصاویر، از طریق رایانه و در قالب یک رشته بیت به چاپگر ارسال میشود. در واقع پایه و اساس چاپ دیجیتال، یک تصویر شطرنجی یا اصطلاحا یک بیت مپ است؛ که دادهها را از طریق رایانه به چاپگر منتقل میکند. یکی از پرکاربردترین روشهای چاپ دیجیتال میباشد. در این روش با استفاده از تابش نور، تصاویر را روی کاغذهای حساس به نور (کاغذ عکاسی) چاپ کرده و در مرحله بعد تثبیت مینمایند. کیفیت تصاویر در این روش، بسیار بالاست. یکی از مشکلات این روش، دو مرحلهای بودن آن میباشد. البته امروزه این مشکل، با وجود دستگاههای اتوماتیک، حل شده است. در دهههای گذشته Photo Lab یا دستگاه دیجیتال نوری، جایگاه ویژهای در لابراتوارهای عکاسی دارا بود. سیستم الکتروفتوگرافی به دو نوع مرکب جامد پودری یا تونری و مایع یا دیجیتال مرکبی تقسیم میشود. منبع: چاپخانه خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ساعت 16:27 برچسب ها : چاپ دیجیتال,خانه طراحان سام,چاپخانه دیجیتال,
آخرين مطالب ارسالي » تعریف تابلو فلکسی فیس (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۶) » معرفی خدمات انواع برش لیزر (چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۳) » اصول طراحی بنر برای چاپ چیست؟ (سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۷) » چند نوع کارت ویزیت داریم؟ (شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۹) » اصول طراحی و چاپ کارت ویزیت چیست؟ (چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱) » انواع لایت باکس ها در دنیای تبلیغات (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴) » چاپ دیجیتال چیست؟ (شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۷) » کارت ویزیت چیست؟ (چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۸) » هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟ (یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۸) » ایده های برتر چاپ دیجیتال برای موفقیت در کسب و کارها (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۶) » مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟ (دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۸) » بروشور چیست ؟ (سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳) » نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۳) » نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید (دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰) » گزینه هایی که باید در چاپ کاتالوگ به آن دقت کرد (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲) » 5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳) » روش هاي چاپ ديجيتال چيست؟ (شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳) » روش دیجیتال چاپ بنر (سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۹) صفحه قبل 1 صفحه بعد |
| ||||||||||||||||||||||||
تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به گروه مدیریت و پشتیبانی آن می باشد. قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز نیلی بلاگ |